Słoneczna Sycylia

Pierwsze skojarzenie z Sycylią? Słońce. A kolejne to piękne krajobrazy. Wybraliśmy Sycylię na wakacje bo byliśmy już wcześniej w Włoszech w Toskanii, która nas oczarowała, a tym razem ciekawi byliśmy południa. Zwiedzaliśmy tyle ile się dało. Przede wszystkim Palermo. Piękne miasto, mnóstwo zabytków, kościołów, uliczek. Potem udaliśmy się do słynnej Taorminy. To przepiękne miasteczko z ruinami antycznego teatru. Spacer po deptaku Corso Umberto, urocze kamieniczki i pyszne cappuccino były jak podróż do świata z pocztówki. Następnie mieliśmy w planach wycieczkę na Etnę. To wulkan, z którego słynie Sycylia, nie moglibyśmy go ominąć. Wiedzieliśmy, że pomimo upału na dole, na górze pogoda jest bardzo zmienna i trzeb wziąć ze sobą cieplejsze ubrania. Zdecydowaliśmy się na wjazd na górę kolejką a potem jeepem. Podobno często widoczność przez mgłę jest praktycznie zerowa, my jednak mieliśmy szczęście i warunki były idealne. Widoki na okolice niesamowite, cieszyliśmy się że udało nam się trafić na taką pogodę. W ogóle cały wyjazd był zdecydowanie udany. Sycylia jest inna niż reszta Włoch, ale równie piękna, warto ją odwiedzić i nie żałuje żadnego dnia tam spędzonego.

Dodano: 2016-02-23 - Autor: Bartek Krępiel - Kategoria: Relacje klientów

Komentarze

niedziela: nieczynne

Content

Oferta TUI w Travel Shops

Odkrywaj świat z TUI. Wakacyjna oferta w ponad 90 krajach oraz setki wycieczek fakultatywnych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń. Last Minute i First Minute. Oferta samolotowa oraz z dojazdem własnym. Najpopularniejsze kierunki w najlepszych cenach. Zaplanuj swój wyjazd już teraz.

Zapytaj o ofertę TUI już dziś! Zapraszamy do kontaktu.