Rozrywkowa Majorka

W ostatnie wakacje zdecydowaliśmy się pojechać na Majorkę. Byliśmy już wcześniej w Barcelonie i bardzo nam się podobało, dlatego stwierdziliśmy że ta wyspa pewnie też nam przypadnie do gustu. Byliśmy w bardzo fajnym hotelu i przede wszystkim niedrogim. Zależało nam na tym bo i tak większość czasu spędzamy poza pokojem na plaży czy na wycieczkach. Stwierdziliśmy, że najlepszą opcją żeby pozwiedzać będzie wycieczka objazdowa po wyspie. Droga pełne serpentyn pokonana autokarem robi wrażenie na każdym. Poza tym byliśmy w sanktuarium Lluc, w porcie Sa Calobra i klimatycznym miasteczku Puerto de Soller. Zwiedziliśmy też Palmę czyli stolicę. Raz w ciągu dnia, uliczki, architektura, zakupy. Drugi raz wybraliśmy się wieczorem i trzeba przyznać że to miasto w którym nie da się nudzić. Opisy nocnego życia nie są przesadzone, jest mnóstw lokali, mnóstwo ludzi, muzyka i zabawa do rana. Jeśli ktoś szuka spokój i ciszy to zdecydowanie nie polecamy. Ale jeśli ktoś chce się wyszaleć to na pewno nie będzie zawiedziony.

Dodano: 2016-02-21 - Autor: Jarek Mazurski - Kategoria: Relacje klientów

Komentarze

niedziela: nieczynne

Content

Oferta TUI w Travel Shops

Odkrywaj świat z TUI. Wakacyjna oferta w ponad 90 krajach oraz setki wycieczek fakultatywnych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń. Last Minute i First Minute. Oferta samolotowa oraz z dojazdem własnym. Najpopularniejsze kierunki w najlepszych cenach. Zaplanuj swój wyjazd już teraz.

Zapytaj o ofertę TUI już dziś! Zapraszamy do kontaktu.