Bułgaria

Dodano: 2016-04-08 - Autor: Kuba Jarecki - Kategoria: Relacje klientów

Ostatnie wakacje spędziliśmy w Bułgarii w Złotych Piaskach. Zależało nam na czymś tanim dlatego zdecydowaliśmy się taką ofertę w biurze podróży. Hotel wprawdzie nie powalał ale za tą cenę nie można narzekać.

Moje najlepsze wakacje w Tajlandii

Dodano: 2016-04-07 - Autor: Kasia Świątczak - Kategoria: Relacje klientów

Byliśmy 2 tygodnie w boskiej Tajlandii i mogę szczerze powiedzieć, że to były moje najlepsze wakacje! Na początek Bangkok. Miasto, które wciąga totalnie. Ogromna metropolia pełna nowoczesnych wieżowców i starych świątyń. Tłumy ludzi i pełno kontrastów.

Nurkowanie w Egipcie

Dodano: 2016-04-04 - Autor: Agnieszka Łąckiewicz - Kategoria: Relacje klientów

Kolejny już raz wybraliśmy się na wakacje do Egiptu. A to dlatego, że uwielbiamy nurkować. Tamtejsze rafy są jednymi z najpiękniejszych, a do tego wyjazd można znaleźć w bardzo przystępnej cenie. Oczywiście nie zawiedliśmy się.

Spontaniczny wyjazd na Cypr

Dodano: 2016-03-31 - Autor: Anna Pietraszek - Kategoria: Relacje klientów

Nie mieliśmy konkretnych planów na wakacje, po prostu zdaliśmy się na los i czekaliśmy na jakąś fajną ofertę last minute. Oboje z mężem mamy taką pracę że nie musimy wcześniej planować urlopu, więc nic nas z terminem nie ograniczało.

Malownicza Malta

Dodano: 2016-03-28 - Autor: Michał Małecki - Kategoria: Relacje klientów

Szukaliśmy z żoną jakiegoś niedrogiego, ale ciekawego miejsca na wakacje. Zdecydowaliśmy się na Maltę bo słyszeliśmy dużo dobrego, a poza tym lubimy klimat śródziemnomorski więc spodziewaliśmy się że będzie nam się podobać. I tak też było.

Rzymskie wakacje

Dodano: 2016-03-27 - Autor: Monika Góra - Kategoria: Relacje klientów

Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu i tym razem zaprowadziły tam również mnie. Wycieczka rozpoczęła się od zwiedzania Tivoli i przepięknej Willi d'Este z ogrodami, które wpisane są na listę UNESCO. Następnie Fiuggi i Anagni.

Narty w Hiszpanii

Dodano: 2016-03-26 - Autor: Jarek Pawelczyk - Kategoria: Relacje klientów

Cała nasza rodzina jeździ na nartach, jesteśmy od lat fanami śnieżnego szaleństwa. Gdy dzieci były małe jeździliśmy w polskie góry, potem gdy podrosły przerzuciliśmy się na Słowację. Następnym krokiem miały być Alpy ale znaleźliśmy ofertę na narty w Hiszpanii.

Spokojne Kos

Dodano: 2016-03-24 - Autor: Milena Kuczyk - Kategoria: Relacje klientów

Byłam już na kilku greckich wyspach i zawsze wakacje były udane. Cisza, spokój, słońce, morze. Kos jest strasznie małe, ale mi to nie przeszkadzało. Byłam na tydzień i to wystarczająco żeby się wygrzać na plaży, poczytać, odpocząć i nie znudzić się.

Egotyczna Tajlandia

Dodano: 2016-03-21 - Autor: Michalina Mielcarz - Kategoria: Relacje klientów

Tajlandia kojarzy się z lazurową wodą, wysokimi klifami, świątyniami buddyjskimi i przepięknym egzotycznym krajobrazem. I muszę przyznać że tak tez jest w rzeczywistości. Byliśmy na Phuket i chociaż niektórzy twierdzą że to miejsce jest zbyt skomercjalizowane nam się bardzo podobało.

Sardynia

Dodano: 2016-03-19 - Autor: Basia Kępka - Kategoria: Relacje klientów

W zeszłym roku byliśmy z rodzinką na Sardynii i super wspominamy te wakacje. Jest co robić i co zwiedzać. Byliśmy w Alghero i Cagliari. Wybraliśmy się też na wycieczką fakultatywną na La Maddalena. Widoki wszędzie przepiękne.

strona 4 / 17

niedziela: nieczynne

Content

Oferta TUI w Travel Shops

Odkrywaj świat z TUI. Wakacyjna oferta w ponad 90 krajach oraz setki wycieczek fakultatywnych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń. Last Minute i First Minute. Oferta samolotowa oraz z dojazdem własnym. Najpopularniejsze kierunki w najlepszych cenach. Zaplanuj swój wyjazd już teraz.

Zapytaj o ofertę TUI już dziś! Zapraszamy do kontaktu.