Na pięknej wyspie Zakynthos

Zastanawialiśmy się z chłopakiem gdzie jechać na wakacje i po rozważeniu wielu ofert zdecydowaliśmy się na Zakynthos. Wsypa jest po prostu przepiękna. Dużo zieleni i gajów oliwnych. Morze fantastyczne, ciepłe i bardzo czyste. Mieliśmy hotel przy samej plaży i większość czasu spędzaliśmy właśnie nad morzem. Pokój w dobrym standardzie ale wcale nie chciało się do niego wracać, tak pięknie było na zewnątrz. Szukając oferty często przewijał w katalogach widok słynnej plaży Navagio. Być na Zakynthos i jej nie zobaczyć to grzech, byliśmy pewni że chcemy jechać tam na wycieczkę. Widok z klifu robi niesamowite wrażenie. Turkusowa woda o niewiarygodnej barwie, piękna panorama, a w dole opuszczony wrak statku, wszystko jak z obrazka. Nie żałujemy że tam pojechaliśmy, to jedna z tych rzeczy które naprawdę warto zobaczyć.

Dodano: 2016-04-25 - Autor: Anka Maj - Kategoria: Relacje klientów

Komentarze

niedziela: nieczynne

Content

Oferta TUI w Travel Shops

Odkrywaj świat z TUI. Wakacyjna oferta w ponad 90 krajach oraz setki wycieczek fakultatywnych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń. Last Minute i First Minute. Oferta samolotowa oraz z dojazdem własnym. Najpopularniejsze kierunki w najlepszych cenach. Zaplanuj swój wyjazd już teraz.

Zapytaj o ofertę TUI już dziś! Zapraszamy do kontaktu.