100 biur podróży w jednym miejscu

Źródło: Franczyzowo.pl

Data: 2019-11-21

Travel Shops – ogólnopolska sieć biur podróży. Postaw na partnerstwo w biznesie.

Od jakiego czasu są Państwo na rynku / bądź sama struktura franczyzowa / Czy w tym czasie udało się wypracować model współpracy pozwalający na osiągnięcie sukcesu w branży?

Przygodę z turystyką rozpoczęliśmy w 1999 roku, kiedy to prowadziliśmy własne biura podróży pod marką Delf Travel. Jako Travel Shops funkcjonujemy od 2007 roku. Można więc śmiało uznać, że Travel Shops to jedna z najstarszych sieci biur podróży w Polsce. Kilkanaście lat zdobywania wiedzy o podróżach i doświadczenia w turystyce pozwoliło nam wypracować wysokie standardy obsługi Klienta oraz sprawdzone modele franczyzowe.

Ile jednostek franczyzowych / partnerskich posiadają Państwo obecnie / bądź ile jest w przygotowaniu / ewentualnie jakiś NEWS o nowych lokalizacjach z wymienieniem miast,obiektów.

Posiadamy obecnie 7 oddziałów własnych oraz ponad 50 partnerskich punktów franczyzowych. Dodatkowo cały czas prowadzimy rozmowy z nowymi kandydatami na Franczyzobiorców. Jako Franczyzodawca jesteśmy otwarci na każdego Partnera. Uważamy, że często istotniejsze niż sama lokalizacja jest zaangażowanie oraz kreatywność potencjalnego Franczyzobiorcy. Dlatego też każdy kandydat jest przez nas traktowany indywidualnie.

Czy obecnie mając na uwadze coraz większe wymagania konsumentów dot. produktów/usług – są Państwo w stanie zapewnić wysoką jakość świadczonych usług i z czego to wynika?

Korzystając z usług Travel Shops Klient ma do wyboru ofertę ponad 100 biur podróży, więc w jednym miejscu na dostęp do pełnej gamy produktów turystycznych. Zawsze też podkreślamy, że potrzeby i preferencje Klientów są naszym priorytetem, a dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży turystycznej, co potwierdzają liczne certyfikaty i nagrody, jesteśmy w stanie zapewnić najwyższy poziom świadczonych usług i sprawić, by klient wrócił ze swoich wyczekiwanych wakacji zadowolony.

Na co może liczyć potencjalny franczyzobiorca / kim on jest / co powinien posiadać ?

Przystąpienie do sieci gwarantuje przede wszystkim pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Oprócz szkoleń (wstępnych oraz okresowych), przez cały okres współpracy, sprawujemy nad Partnerem codzienną opiekę biznesową i merytoryczną. W procesie obsługi klienta i sprzedaży Partner ma do dyspozycji 7 dni w tygodniu dedykowany Help Desk. Nasza bieżąca opieka nie tylko pozwala Partnerowi skutecznie prowadzić biuro i sprzedawać wycieczki, ale także minimalizuje popełnianie przez Franczyzobiorców (kosztowynych) błędów. Procedury, które przez lata wypracowaliśmy, zastosowana nowoczesna technologia, bezpośredni szybki kontakt z każdym naszym działem, a wszystko to uzupełnione o 20 letnie know how, są gwarancją stabilnego prowadzenia i rozwoju biznesu przez cały okres współpracy.

Zapraszamy do naszej partnerskiej sieci biur podróży zarówno osoby, które planują otwarcie biura, jak i biura funkcjonujące od lat na rynku czy nowo otwarte. Najważniejsze, to zaangażowanie i kreatywność w biznesie. Na przestrzeni lat możemy zauważyć, że osoby bez jakiegokolwiek doświadczenia w branży turystycznej mogą stworzyć dynamicznie rozwijające się biuro, które podbije lokalny rynek.

Po ilu następuje potencjalny zwrot z inwestycji, którą musi ponieść franczyzobiorca?

Nasi agenci odnotowują zyski już w pierwszym roku działalności. Rentowność osiągana jest zazwyczaj w drugim roku i zwyżkuje w kolejnych latach prowadzenia biura. Należy mieć jednak świadomość, że biuro podróży nie otwiera się na rok. Branża turystyczna to biznes który wymaga stabilności i powtarzalności w kolejnych sezonach. Wówczas dopiero możemy osiągać nie tylko fajne zyski ale i sporą satysfakcję.

Czy wasz koncept lepiej się sprawdza w mniejszych czy większych miastach?

Jak zostało wspomniane, lokalizacja biura nie jest dla nas kluczowym elementem. Każdorazowo bierzemy pod uwagę analizę potrzeb oraz potencjału rynków lokalnych i na tej podstawie podejmujemy decyzję o wejściu we współpracę. Każdy kandydat jest przez nas traktowany indywidualnie, przy czym zawsze z tyłu głowy mamy świadomość nasyceniu rynku i obecności konkurencji. W takich wypadkach nic nie stoi na przeszkodzie, by przy naszej pomocy wybrać najlepszą możliwą lokalizację dla nowego biura. Posiadamy biura zarówno w mniejszych, jak i większych miastach, ale o dynamice wzrostu przesądza raczej standard obsługi oraz determinacja włożona w rozwój biura.

Co stanowi Państwa przewagę konkurencyjną pozwalającą na wyróżnienie się w segmencie franczyzodawców?

Naszą przewagą pośród franczyzodawców działających w branży turystycznej są przede wszystkim relacje partnerskie na każdym etapie współpracy. Co więcej, w pakiecie franczyzowym nasze biura otrzymują kompleksową wiedzę, wsparcie i narzędzia do szybkiego uruchomienia biura podróży i skutecznej sprzedaży imprez turystycznych i usług okołoturystycznych, między innymi: dostęp do szerokiej oferty turystycznej ponad 100 touroperatorów, sprzedaż usług dodatkowych (ubezpieczenia, parkingi, bilety, hotele), bezpłatne szkolenia systemowe, sprzedażowe i produktowe, zagraniczne szkolenia z oferty połączone z wypoczynkiem, zindywidualizowany nowoczesny portal ze ścieżką rezerwacji, spójny system identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych, wsparcie logistyczne w zakresie wspólnych akcji marketingowych, nowoczesne e-narzędzia do obsługi klienta przez internet, system CRM zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, podręcznik operacyjny, uproszczony system rozliczeń i fakturowania, stała opieka Help Desk i wsparcie sprzedaży, wyłączność terytorialną w lokalizacji Partnera.Jakie są plany na końcówkę roku / lub rok 2020 / lub nawet dalsze okresy?

Jakie są plany na końcówkę roku / lub rok 2020 / lub nawet dalsze okresy?

Zawsze podkreślamy, że nie tyle zależy nam na ilości placówek, co na ich jakości. Nie mamy sprecyzowanych planów dotyczących liczby otwarć na rok 2020 – na bieżąco analizujemy potrzeby oraz potencjał rynków lokalnych i na tej podstawie podejmujemy decyzję o wejściu we współpracę.

 

Wywiad z Katarzyną Ceran – Kierownikiem Działu Marketingu w firmie Travel Shops.

* na zdjęciu biuro w Cieszynie (ul. Katowicka 4), Poznaniu (ul. Palacza 134/U3) i Trzebinii (ul. Kościuszki 122)

Dla tel. komórkowych
733 730 700

Dla tel. stacjonarnych
42 632 04 64

Obsługa klienta

poniedziałek - piątek: 9:00 - 20:00

sobota: 10:00 - 14:00

niedziela: nieczynne

 

Content

Oferta TUI w Travel Shops

Odkrywaj świat z TUI. Wakacyjna oferta w ponad 90 krajach oraz setki wycieczek fakultatywnych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń. Last Minute i First Minute. Oferta samolotowa oraz z dojazdem własnym. Najpopularniejsze kierunki w najlepszych cenach. Zaplanuj swój wyjazd już teraz.

Zapytaj o ofertę TUI już dziś! Zapraszamy do kontaktu.

TUI Skontaktuj się z nami